Marketingzseni Marketingiskola Marketingmernok

            MarketingAsszisztens Beta (tesztüzem)

 

Mi a MarketingAsszisztens?

A MarketingAsszisztens célja, hogy személyre szabott megoldásokat javasoljon azokra a marketing problémákra, amelyekkel a munkád során találkozol.

A marketing problémákat kategorizáltuk, és ezeken belül 22 konkrét területre osztottuk. Ez az a 22 szakterület, amelyre szükséged lesz ahhoz, hogy egy marketing kampány eredményes legyen (nem lesz mindig szükséged mindre, de általában a legtöbbre igen).

A MarketingAsszisztens három különböző módon segít:

1. Összefoglalja az adott területet (ad egy rövid leírást róla). Ha valamelyik pontot nem érted, nyugodtan jelöld be a "Meg kell tanulnom" pontot alatta a középső oszlopban, és a következő oldalon megtalálod a leírását.

2. Segít megtalálni azokat a forrásokat, ahol tudást, információt szerezhetsz az adott területtel kapcsolatban.

3. Ha nem akarod megtanulni, hanem másra akarod bízni az adott feladatot, segít profi szakembert, céget
találni, aki tud benne segíteni (ebben a részben még csak egy néhány javasolt szolgáltatónk van - folyamatosan bővíteni fogjuk ezt a listát).

Hogyan használd:

Az alábbi pontok mindegyikénél három választásod van: (1) ha az adott témában nincs szükséged segítségre, jelöld be az első oszlopban a "Meg van oldva vagy nem szükséges" pontot. Ha nem jelölsz be semmit az adott sorban, annak ugyanaz az eredménye. (2) Ha szeretnél TUDÁST, információkat találni az adott témában, jelöld be a "Meg kell tanulnom" pontot a 2. oszlopban. (3) Ha profi szakembert akarsz találni a feladatra, jelöld be ezt a harmadik oszlopban.

NEM KELL MINDEN SORBAN BEJELÖLNÖD VALAMIT. Ha csak egyetlen téma érdekel, jelöld be azt, minden mást üresen hagyhatsz. Ezután menj az oldal aljára, add meg a kért információkat, és kattints a gombra. A MarketingAsszisztens csak azokban a témákban javasol majd valamit, amelyeket bejelöltél.

A javaslatok között egyaránt szerepelnek ingyenes és fizetős anyagok és szolgáltatások, ezeket az eredmények oldalán egyértelműen feltüntettük.

A MarketingAsszisztens még teszt üzemmódban van, előfordulhat, hogy valami nem úgy működik, ahogy kellene, és vannak olyan pontok, ahol még nem fogsz benne semmit sem találni. Éppen ezért várjuk a visszajelzésedet az eredmények alatt az erre szolgáló mezőben.

ALAPOK
___________________________________________________________________
 


1. Termékfejlesztés
 

 

2. Életképes üzleti modell
 

 

3. A marketing alapjai
 

 



MENEDZSMENT
___________________________________________________________________
 


4. Stratégia
 

 

5.Taktika (projekt menedzsment)
 

 

6. Adminisztratív háttér (weboldalkészítés, automatizálás, informatika, ügyfélnyilvántartás, adatbázis-kezelés, stb.)
 

 

7. Logisztika (fizikai vagy online kiszolgálás zökkenőmentes megoldása)
 

 



KAPCSOLAT
___________________________________________________________________
 


8. Ismeretség (lista, forgalom, látogatottság)-építés
 

 

9. Márkanév (brand) építés
 

 



MEGÉRTÉS
___________________________________________________________________
 


10. Igény, fizetőképes kereslet, akarás (megtalálni vagy létrehozni)
 

 

11. Marketing kutatás, piackutatás, konkurenciafigyelés, felmérés, tesztelés
 

 



BIZALOM
___________________________________________________________________
 


12. Kiérdemelni a bizalmat
 

 

13. Pozicionálás
 

 

14. PR
 

 

15. Ügyfélszolgálat
 

 

16. Kiszolgálás (megrendelések teljesítése)
 

 

17. Arculat
 

 



RENDKÍVÜLI AJÁNLAT
___________________________________________________________________
 


18. Rendkívüli ajánlatok készítése és célbajuttatása
 

 

19. Szövegírás
 

 

20. Vizuális megjelenés (design, grafika, kreatív)
 

 

21. Árazás
 

 

22. Lezárás (ha személyes értékesítéssel működik a folyamat)
 

 
 
 
Kérlek, add meg az email címed, és a hozzá tartozó 7 jegyű ügyfélazonosítót. 

Email *
 
Ügyfélazonosító *
 
 


Ha még nincs ügyfélazonosítód, kattints ide a regisztrációhoz!