A megállíthatatlan üzleti siker eszközei

 



 

Egy hideg, téli reggelen egy tucat sikeres vállalkozó

maga mögött hagyta a latyakos, borús magyar telet és elrepült az afrikai kánikulába, Zanzibar szigetére, hogy valami olyat csináljanak, amitől az ismerőseik vagy sárgák voltak az irigységtől, vagy őrültnek nézték őket.


Fejenként 2,5 millió Ft-ot fizettek azért, hogy részt vehessenek egy Afrika legjobb szállodájának elkülönített Elnöki Villájában, zárt ajtók mögött tartott 6 napos marketing- és üzleti modell konzultáción.


Utólag természetesen a legfontosabb kérdés: megérte?

Hadd mondják el ők maguk:

"Utólag, 6 hónappal később is azt mondom, hogy a többszörösét érte ez a 6 nap, mint amibe került. A módszereket, amelyeket itt tanultam, azóta is folyamatosan vezetjük be a MAPEI-ben, és a növekedési potenciál, amit  a tanultakból nyertem, százszorosan fogja visszafizetni az árát."

Markovich Béla, ügyvezető igazgató, MAPEI Kft.

"A magamban hordozott - tudáshiányból származó - marketing tévhitek nagy része egyszerűen elpárolgott és gyakorlatilag azóta az új módszerek egymás után hozzák a cégemnek a megrendeléseket - és nem is kicsiket. Ráadásul legtöbbször a korábban remélteknél is nagyobb eredményeket érünk el náluk.

Ez a tudás nem két, vagy hét hónapig fog "termelni" nekem, hanem most már örökre, amíg alkalmazom! Abszolút megérte!"

Szekrényi Péter, tulajdonos, Amtech Rendszerház



Mi lehetett annyira értékes, hogy akik részt vettek ezen a zártkörű rendezvényen, úgy gondolják, hogy jóval többet ért, mint a 2,5 millió Ft, amit fizettek érte?

Annak a receptje, hogy hogyan kell úgy felépíteni egy vállalkozást, hogy bármit kibírjon, folyamatosan növekedjen, egyre nagyobb sikereket elérve, növekvő nyereséggel, magabiztosan tarolja az akadályokat és megállíthatatlanul haladjon és vigyen Téged is a kitűzött céljaid felé.


Gondolom, egyetértünk abban, hogy egy ilyen recept felbecsülhetetlen értékű.

Mindegy, hány millió Ft-ba kerül, ha többet hoz vissza, akkor egyszerűen csak egy megtérülő befektetés.

A 6 nap alatt elhangzott módszerek 16 éves tapasztalat és több mint 1100 ügyféllel való közös munka eredménye. Azok a módszerek, amelyekről szó van, nem külföldi "guruk" lefordított anyagaiból, hanem személyes, az üzleti "fronton" szerzett tapasztalatból, sokéves munkából származnak. Eddig soha nem voltak nyilvánosan elérhetőek, sem itt, sem máshol, semmilyen formában, és nem is lesznek: kizárólag azok fogják tudni használatba venni ezeket a veszélyesen erőteljes üzleti módszereket, akik ott voltak az eredeti előadásokon...

...és azok, akik élnek ezzel az ajánlattal, hogy megvehessék a MarketingSziget zárt ajtók mögött elhangzott előadásainak DVD felvételét.

A csomag 6 DVD-ből és a bevezetéshez szükséges munkafüzetből áll. Pontosan ugyanazok az előadások vannak a DVD-ken, amelyeket csak a résztvevők láttak és hallottak - vágatlanul, mindennel, ami ott elhangzott.

Mivel 4 hónapig készültem erre az előadássorozatra, és több áttörést jelentő üzleti módszert és eszközt zsúfoltam bele, mint bármilyen eddigi tréningbe vagy kiadványba, nyugodtan állíthatom, hogy a csomag felbecsülhetetlen értékű, sehol máshol meg nem található újításokat tartalmaz.


A DVD-k tartalma:

 


1. nap: Nagyságrend váltás - hogyan és miért?

Egy vállalkozás harcolhat nap nap után az életben maradásért, lehet kiemelkedően sikeres, vagy a kettő között bármi. Abban, hogy a puszta túlélésért folytatott harcról, vagy az egyre nagyobb sikerekről szólnak a hétköznapjaid, az egyik legfontosabb tényező az, hogy képes vagy-e újabb és újabb áttöréseket elérni a vállalkozásoddal. Ahogy nő egy vállalkozás (a garázsból vagy a konyhaasztal mellől való indulástól az országos vagy nemzetközi méretig), minden lépésnél más problémákkal, kihívásokkal kell szembenéznünk, és ezek megoldásához minden szinten más módszerekre, eszközökre lesz szükségünk. Sajnos a legtöbb cégvezető ezt nem ismeri fel (akinek csak kalapácsa van, az mindent szögnek néz), és emiatt soha nem tud áttörést elérni, nagyságrendet váltani. Pontosan emiatt van, hogy a legtöbb mikrovállalkozás élete végéig mikrovállalkozás marad, a közepesek közepesek, és így tovább. Mintha valami láthatatlan "kasztrendszer" tartaná beskatulyázva a cégeket - pedig ezek a korlátok egyszerűen abból származnak, hogy a tulajdonosaik és vezetőik azokkal a módszerekkel próbálják vezetni őket, amelyek az előző szinten működtek, az eggyel magasabb szinten, méretben viszont már nem működnek. Miért olyan nehéz nagyságrendet váltani, és mi a négy lépés, amelyek lehetővé teszik, hogy egy cég áttörést, nagyságrend váltást érjen el, anélkül, hogy utána visszaesne az előző szintre? Erről szólt a MarketingSziget 1. napja.






 

2. nap: Hogyan rakjunk össze egy sikeres üzleti modellt?

A sikeres üzleti modell egy olyan "tudomány", amit sehol nem tanítanak úgy, hogy az egy kisebb vállalkozásban azonnal alkalmazható legyen. Számtalan "üzleti modellnek" nevezett valamit volt szerencsém átnézni, és eddig még egyet sem láttam, ami úgy, ahogy kitalálták, életképes lett volna. Ennek részben az az oka, hogy az ilyen tervek általában pályázatokra, bankoknak vagy befektetőknek készülnek, nem a valós életre. Ezért szinte minden cég gyakorlatilag átgondolt üzleti modell nélkül működik. Ez önmagában elég ahhoz, hogy a cég veszteséges legyen, csak a stagnálás, életben maradás szintjére jusson el, ami főleg azért nagy kár, mert egy sikeres üzleti modell elkészítése egyáltalán nem bonyolult. Csak három fő dologra van szükség, hogy biztosítsd a céged rövid- és hosszútávú sikerét és masszív nyereségességét. Ezeknek a kidolgozásához időre és munkára van szükség, de csak három egyszerű dolgot kell jól csinálnod hozzá. Erről a három dologról szólt a MarketingSziget 2. napja.




3. nap: Hatékonyság kontra eredményesség

Lehet, hogy Te vagy a szakmádban a leghatékonyabb, és lehet, hogy ennek ellenére mégis egy konkurensed a legeredményesebb. De miért? A hatékonyság és az eredményesség két teljesen különböző dolog, amelyeket gyakran összekevernek - ami végzetes hiba. Például lehet, hogy Te vagy a leghatékonyabb hosszútávfutó (lehetsz akár a világcsúcstartó is), de egy 20 éves Ladával simán lehagy valaki, aki nem edzett, nem készült, csak beült az autóba, és semmi máshoz nem ért, mint ahhoz, hogy nyomja a gázpedált. Te hatékonyabb voltál, csúcsteljesítményt nyújtottál, Te voltál a legjobb, beleadtál apait-anyait - mégis egy idióta röhögve lehagy egy roncsautóban ülve. Ismerős? Az üzleti életben rendszeresen megtörténik. A MarketingSziget 3. napja arról szólt, hogy hogyan nyerj, hogyan legyél eredményesebb - a pokolba a hatékonysággal, ha nyerni akarsz, az eredmények számítanak! Hogyan legyél sokkal eredményesebb abban, amit csinálsz? Erről szól ez a DVD.




4. nap: Hogyan állíthatjuk az üzleti sikerünket robotpilótára?

A MarketingSziget 4. napján egy olyan dologról van szó, amiről még soha, sehol nem hallottál. Ez egy teljesen újszerű, rendhagyó megközelítése az üzleti siker "automatizálásnak", aminek semmi köze az internethez, a technikához, a munka delegálásához vagy a céged eladásához. Egy olyan dologról van szó, amin rengeteg idő és pénz sorsa múlik, az egyetlen probléma, hogy ez a rengeteg idő és pénz eddig mind a "kimenő tételek" rovatban jelent meg. Az előadás egy olyan módszerről szól, amivel egy apró, de fontos átalakítással ezt a visszájára fordíthatod. A rengeteg dolog, ami eddig automatikusan vitte az időt és a pénzt, ezután az átalakítás után hozni fogja. Csak ez az egyetlen előadás olyan erejű változást tud hozni abban, ahogy a cégedet vezeted, hogy ha csak ebből az egyetlen előadásból állna a Túlerőben tanfolyam, akkor is többszörösen megérné az árát.




5. nap: Mit csinálj eladás helyett?

Nem véletlen, hogy az eladás, mint szakma, rohamosan veszít a népszerűségéből: valószínűleg mindannyiunknak volt már olyan "élménye", amikor lyukat beszéltek a hasába, aminek hatására megvett valamit, majd később megbánta. A "használt autó kereskedő" a megbízhatatlanság szimbólumává vált, a "porszívóügynök" az, akit nem szabad beengedni a lakásodba, és az eladás és az átverés olyan szorosan összekapcsolódtak az emberek fejében, hogy a legtöbben a potenciális ügyfeleid közül szó szerint rettegnek attól, ha megjelenik valaki, aki "rájuk akar sózni valamit". Ebből a helyzetből indulsz, amikor el akarsz adni valamit - márpedig minden vállalkozásnak el kell adnia, ha sikeres akar lenni. Erre mondják, hogy "innen szép nyerni" - nem nulláról, hanem hatalmas mínusszal indulsz. Biztosan hallottál olyan módszerekről, amelyek arra szolgálnak, hogy legyőzd ezt az eladással szembeni ellenállást. De mit szólnál ahhoz, ha teljes egészében lecserélhetnéd a jelenlegi eladási módszereidet olyanokra, amelyekkel szemben nincs ellenállás? Mennyit érne Neked és a cégednek, ha megtanítanálak arra az új módszerre, amelynek segítségével nemhogy nem fogsz falakba ütközni, amikor el akarsz adni valamit, hanem a vevők maguk fognak megkeresni téged, mert meg akarják (és nagyon akarják)  venni, amit kínálsz? Ennek a receptjét mutatom meg ebben az előadásban.




6. nap: A taktika és a stratégia viszonya

Ahogy Michael E. Gerber, A vállalkozás mítosza című bestseller írója tanácsolja, ha ma is és hosszabb távon is sikeres céget akarsz vezetni, elengedhetetlen, hogy szánj arra időt, hogy ne a vállalkozásodban, hanem a vállalkozásodon dolgozz. Mindannyian tudjuk, hogy a tervezés, a stratégia, a fejlesztés létfontosságú feladatok, legtöbben mégsem fordítunk rájuk elég időt, figyelmet. Miért? Az állandó tűzoltás, a rendszeres megszakítások és megzavarások (telefon, email, ügyfelek, munkatársak problémái, gazdasági válság, és még ezer más dolog) elveszik minden energiánkat, és örülünk ha a napi tűzoltás végére érünk, mire lemegy a nap. A hosszú távon élet-halál jelentőségű, de ma még nem szorító, nem határidős stratégiai, tervezési és fejlesztési feladatok maradnak ki legkönnyebben a túlterhelt vezető teendői közül. Így amikor eltelt még egy év, és visszagondolunk a pont egy éve tett újévi fogadalmainkra, akkor gyakran azon vesszük észre magunkat, hogy habár keményen végigdolgoztuk az évet, az igazi nagy terveinkhez, a személyes céljainkhoz semmivel sem kerültünk közelebb. Úgy tűnhet, hogy az eszközeink, az időnk, az erőforrásaink a túléléshez elegendőek, de az áttöréshez nem. Az utolsó nap, hogy összeálljon a teljes kép, a stratégia (a hosszú távú eredmények eléréséhez szükséges átfogó, nagy terv) és a taktika (a stratégia megvalósítására szolgáló gyakorlati, napi lépések) összehangolásáról szól, és felteszi a pontot az i-re: ezzel az előadással lesz teljes a kép, ahogy összehangoljuk a több éves célkitűzéseket a mai napi teendőkkel. Aki erre képes, az bárhol tartson is ma, hosszú távon mindenki mást le fog hagyni, aki nem így dolgozik.



A TÚLERŐBEN DVD tanfolyam (6 DVD + munkafüzet) ára 44.700 Ft + ÁFA,

az utánvétel díja 890 Ft + ÁFA, DE...

A Túlerőben DVD tanfolyamra egy teljes évig pénz-visszafizetési garanciát vállalunk - ha visszaküldöd nekünk a csomagot bármikor egy éven belül azzal, hogy úgy gondolod, nem érte meg az árát, kérdés nélkül visszafizetjük a teljes összeget, amit fizettél érte.

Így kockázatod egyáltalán nincs: csak Te döntöd el, hogy ez a felbecsülhetetlen értékű, zárt ajtók mögött elhangzott haladó előadássorozat és a benne lévő tudás örökre elzárva marad előled, vagy Téged is felfegyverez, hogy túlerőben legyél, és elindít a megállíthatatlan üzleti siker felé.