Marketingzseni Marketingiskola Marketingmernok

            MarketingAsszisztens Beta (tesztüzem)

 

Mi a MarketingAsszisztens?

A MarketingAsszisztens célja, hogy személyre szabott megoldásokat javasoljon azokra a marketing problémákra, amelyekkel a munkád során találkozol.

A marketing problémákat kategorizáltuk, és ezeken belül 22 konkrét területre osztottuk. Ez az a 22 szakterület, amelyre szükséged lesz ahhoz, hogy egy marketing kampány eredményes legyen (nem lesz mindig szükséged mindre, de általában a legtöbbre igen).

A MarketingAsszisztens három különböző módon segít:

1. Összefoglalja az adott területet (ad egy rövid leírást róla). Ha valamelyik pontot nem érted, nyugodtan jelöld be a "Meg kell tanulnom" pontot alatta a középső oszlopban, és a következő oldalon megtalálod a leírását.

2. Segít megtalálni azokat a forrásokat, ahol tudást, információt szerezhetsz az adott területtel kapcsolatban.

3. Ha nem akarod megtanulni, hanem másra akarod bízni az adott feladatot, segít profi szakembert, céget
találni, aki tud benne segíteni (ebben a részben még csak egy néhány javasolt szolgáltatónk van - folyamatosan bővíteni fogjuk ezt a listát).

A MarketingAsszisztens ingyenes szolgáltatás. A használatához kattints a START gombra!



2009-10-17 22:31
1992-ben Somogyi István állította össze a tananyagot
az alapfoku vállalkozás szervezés oktatáshoz amelyet
elvégeztem.Ő irja "áldásos képességünk,hogy tudunk tanulni."
Tökéletes térkép vállalkozóknak amelyet marketingzsenitől kaptak még a kezdőknek is segít eligazodni.

A vállalkozók az itt bemutatott " térképpel" olyan
segítséget kaptak , hogy aki tud és akar elindulhat
a siker útján.Zseniálisan összeállított kérdésekkel,
felmérhetik mit vállalhatnak saját maguk és mihez kell
külső segítség.
Vállalkozásban még az ilyen kezdő laikusnak is sokat adott,mint én ,ilyenkor sajnálom,hogy nem vagyok fiatal.
Örülök, hogy " összeakadtunk " az interneten,kerestem
és találtam még pedig kincset.

Valent László

2009-09-29 00:40
Sokoldalú, jól képzett kollégának tűnik...
Jól használható, szimpatikus megoldás, hatékonyan vezet a komolyabb tanulás felé.


2009-09-26 17:59
Nagyszerű ötlet! Áttekinthető, könnyen kezelhető, de jó lenne a fizetősök mellé írni az árakat.


2009-09-26 12:41
Nagyszerű elgondolás így felépíteni a marketing működését.
Tiszta Világos és Működő.
Zseniális , és egyedülálló, ahogy eladod a termékeidet.
Gratulálok, nagyra értékelem amit csinálsz. Valódi értéket adsz a vevőidnek.
Üdv: A. Julianna


2009-09-26 11:36
Pálinkás Róbert tényleg "zseni" és ha valaki az útmutatásait követi, belőle is igazi marketing guru válhat. Már régóta kapom tőle az értékesebbnél értékesebb információkat, de mindig időhiányra hivatkoztam, hogy most nem érek rá ennyi mindent elolvasni és majd holnap megteszem, de már megértettem, hogy a halogatással magam ellen dolgozom és minden nap, amivel később sajátítom el a tudást, elvesztegetett bevétel. Így most mindent félre téve nekiállok és elkezdem tanulmányozni az anyagokat, amitől azt várom, hogy én is profi marketinges lehetek.


2009-09-25 21:09
Koszonom, mar a kerdesek is felertek egy ingyenes tanfolyammal, mivel igencsak elgondolkodtatott a temak es azon belul a kerdesek is. Sokat segitettel nekem mivel vegre egyszer ugy osszessegeben eljutottam odaig - mar tudom mit akarok en csinalni - es mit kivanok masra bizni. Igaz en "csak csendben olvaso/szemlelodo vagyok", ennek ellenere nagyon sok ertekes es jo informaciot kaptam.

Terbe Károly

2009-09-25 20:21
Élvezettel olvasom a marketingzseni kitűnő írásait és ötleteit! Magam is már jó régen, marketingben utazom. Teszek-veszek, tanácsokat osztok, oktatok és tanítok. Az egészséges kiváncsiságom rendületlen irántatok. Elismerésemet ezúton átadom. Örülök, hogy vagytok! A szakmánkat remekül művelitek! Kimondom tehát: TÖK JÓ!

Vörös Gábor

2009-09-25 14:46
Ez, döbbenet!

Ilyen átfogó információt még nem láttam. Szerencsére minden eszközöm adott. Jánossal közösen dolgozunk az oldal fejlesztésen.

épp ma gondoltam arra hogy kellene felvenni egy asszisztens munkatársat, hát nem kell!


2009-09-25 13:58
A prémium termékeknél lehetne kategorizálni költség szerint, hogy a kezdők, haladók és a profik ki tudják választani a nekik valót.


2009-09-25 12:34
Ismét egy ragyogó ötlet ! nyilván finomítani kell és bővíteni a külső kapcsolatokat , de mint kezdet nagyon jó


2009-09-25 11:58
A prémium (fizetős) cuccoknál ott lehetne a megszerzés költésge is. Így könyebben átlátható lenne.