Marketingzseni Marketingiskola Marketingmernok

A marketing siker 4 "A" betűje

 

Van négy olyan tényező, amelyek döntő szerepet játszanak abban, hogy egy hirdetés, egy marketing kampány, sőt, akár egy egész marketing stratégia bukás vagy átütő siker lesz.

Ezeket mutatja be és segít használatba venni ez a DVD és a hozzá tartozó munkafüzet. 

Az előadás felvétele a 2. Országos Cégvezetői Csúcskonferencián készült. A Konferencia 276 résztvevőjének az átlagos értékelése erről az előadásról 10 pontból 9.16 volt. Volt, aki azt mondta, hogy még soha nem hallott ilyen "tömény" előadást a marketingről. Volt, aki úgy fogalmazott, hogy ha ezzel nem tudja megháromszorozni a cége bevételét, akkor tényleg nem tudja, hogy mivel lehetne.

Akkora sikere volt az előadásnak, hogy úgy döntöttem, kiadjuk külön DVD-n, hogy a Konferencia 276 részvevőjén kívül azok is megszerezhessék ezeket a veszélyesen erőteljes marketing fegyvereket, akik akkor nem tudtak ott lenni.

Plusz, hogy a gyakorlati alkalmazás is biztosítva legyen, készítettünk hozzá egy munkafüzetet, ami végigvezet a módszerek gyakorlati bevezetésén.

Történetesen mind a négy tényező, amelyekről az előadás szól, "A" betűvel kezdődik, innen az előadás címe.
 


Az első ég és föld nagyságrendű különbséget jelent abban, hogy a potenciális ügyfelek sorban fognak állni azért, amit kínálsz, vagy unottan elmennek mellette, esetleg észre sem veszik.


A második nélkül semmi más nem fog működni. Bármilyen marketing trükk, a legújabb módszerek, a legjobb hirdetések és reklámszövegek, mind csak kudarcot és költségeket fognak hozni, ha ehhez nem értesz.


A harmadik "magától értetődő". A kérdés az, hogy akkor miért nincs szinte senki, aki meg is csinálja. Pedig ha ez nincs rendben, akkor ugyanilyen magától értetődő, hogy nem lesznek marketing eredményeid.


A negyedik az az eszköz, amelyet kis- és középvállalkozások közül olyan kevesen használnak, hogy már az is eseményszámba megy, ha találkozom egy-egy olyannal, ahol már "tervezik a bevezetését". Pedig a saját cégem bevételének több mint 90%-át ennek köszönhetem.



Ennek a négy tényezőnek a hozzáértő használatán múlik, hogy a céged marketingje a bevételért zajló folyamatos küzdelem lesz, vagy briliáns sikersztori.

Mi ez a négy tényező? Mit kell tenned, hogy segítségükkel lecseréld a költséges és gyenge hatékonyságú marketing módszereket egy folyamatosan nyereséget hozó, eredményes marketing rendszerre?



Erről szól ez a DVD, és a hozzá tartozó gyakorlati bevezetési munkafüzet.


Figyelmeztetés:

!!! NEM FEJTÁGÍTÓ !!!

 

Nem "homlokracsapásokat" árulunk, az előadás anyagának gyakorlati bevezetésében is segítünk, mert bármilyen tudás csak annyira hasznos, amennyire HASZNÁLJÁK. A csomag tartalmazza az előadás professzionális DVD felvételét és egy munkafüzetet, ami végigvezet  az előadásban bemutatott módszerek gyakorlati  bevezetésének lépésein.

Erre garanciát is vállalunk.

A vásárlástól számított egy teljes éven belül bármikor visszaküldheted nekünk a csomagot, ha nem értesz egyet azzal, hogy a benne található módszerek alkalmasak arra, hogy a gyakorlatban bevezetve őket, jelentősen megnöveljék a Te marketing eredményeidet. Mindössze ezt kell jelezned a visszaküldött csomagban, és azonnal visszatérítjük az árát Neked.






 
 A csomag tartalmazza a DVD-t és a gyakorlati bevezetéshez szükséges munkafüzetet.
A DVD ára 9.400 Ft + ÁFA , a postai utánvétes kézbesítés díja 890 Ft + ÁFA.
 

Ajándék az első 750 megrendelőnek:

"Mitől jó egy weboldal?" című CD és a hozzá tartozó ellenőrző lista, ami egy igen gyakori kérésre ad megoldást: "Megnéznéd a weboldalamat? Szerinted jó így? Ha nem, milyen változtatásokat javasolsz?" Mivel esélyem sincs, hogy minden ilyen kérésnek eleget tegyek, ezért egy jól ismert internetes szolgáltató cég tulajdonosával (meglepetés!) készítettünk egy CD-t és egy ellenőrző listát, ami részletesen és alaposan választ ad a kérdésre: Mitől jó egy weboldal? Segítségével saját magad meg tudod kritizálni a saját weboldaladat (vagy ha az érdekel, a konkurenciáét vagy a legjobb barátodét), és az ellenőrző lista lépéseit követve pontosan fogod tudni, hogy jól van-e megcsinálva a weboldal, ha nem, akkor pedig min kell változtatni, hogy sikeresebb legyen.





 

A megrendelésedet hétfőtől péntekig 24 órán belül, a pénteki megrendeléseket hétfőn teljesítjük. A kiszállítás postai utánvéttel, ÁFA visszaigénylésre alkalmas számlával történik. A postaköltség Magyarországon 890 Ft+ÁFA. Külföldi rendelés esetén a tényleges postaköltséggel növelt összeget számlázzuk, és az összeg beérkezése után postázzuk a DVD csomagot.

Email 
 
Vezetéknév 
 
Keresztnév 
 
Mobiltelefonszám 
 
Fax
 
Honlap
 

Számlázási információk
 

Cégnév 
 
Irányítószám 
 
Város 
 
Utca, házszám 
 
Más postázási címet adok meg
 

Postázási információk
 

Név 
 
Irányítószám 
 
Város 
 
Utca, házszám 
 
 


Pálinkás Róbert, a Marketingzseni.hu alapítója több mint 15 éve foglalkozik marketinggel. Egyetemre csak meghívott előadóként járt, tudása a gyakorlatból származik. Meggyőződése, hogy a manapság divatos trükkök és a vevők hülyének nézése helyett  a marketingnek értékteremtő tevékenységnek kell lennie, ami a vevőt szolgálja, és a valódi értéket adó vállalkozást jutalmazza.  Az emberi marketing iránti lelkesedése, innovatív gondolkodása, gyakorlatiassága, és 4 országban több mint ezer ügyfelének nyújtott szolgáltatásaiból szerzett tapasztalatai tették az ország egyik legkiemelkedőbb gyakorlati marketing szakemberévé.