Marketingzseni Marketingiskola Marketingmernok

Ingyenes Marketingzseni anyagok

A legfontosabb billentyű

 


Egy közelmúltban végzett felmérésünkből kiderült, hogy a kis- és középvállalkozások szinte soha nem végeznek felméréseket - ami hatalmas hiba, mert emiatt rengeteg potenciális bevételtől esnek el. Amikor utánanéztem, hogy ennek mi lehet az oka, két dolgot találtam:

1. Azt hiszik, hogy felméréseket és piackutatást végezni bonyolult, időigényes és költséges.

2. Az EGYSZERŰ, de hatékony, a cégen belüli erőforrásainkkal is megoldható felmérésekhez és piackutatáshoz nem találtam semmilyen hatékony eszközt, sőt, úgy tűnik, senki nem is tanítja, hogy hogyan kell csinálni.

 A "nagy" piackutatással foglalkozó cégek szolgáltatása egy kis- vagy középvállalkozás számára megfizethetetlen, viszont a "házi" megoldásokat gyakran leszólják, "tudománytalannak", "pontatlannak" és "nem reprezentatívnak" stb. nevezik. Igazuk is van. Semmiképpen ne építs egy országos TV-hirdetési kampányt csak ezekre az "egyszerű" eszközökre. Ha viszont nem százmilliókat költesz hirdetésre, és nem a fél ország a célcsoportod, akkor nincs is szükséged a "nagyok" bonyolult és drága piackutatási módszereire.

A saját cégem és ügyfeleim marketingjében rendszeresen többszörösére növeljük egy-egy akció, kampány sikerét ilyen "egyszerű házi készítésű" felmérésekkel, de ez a "nagyokat" úgysem fogja meghatni - ami nincs a Szakmai Folyóiratban, az nem létezik... De nem is nekik készült, hanem a túlterhelt, a valós életben teljesíteni akaró, mai magyar kis- és középvállalkozás-vezetőnek, akiknek a pénzüknél csak az idejük kevesebb, és MOST akarnak eredményt.

Egyetlen óra leforgása alatt át tudod olvasni és használatba venni ezeket az anyagokat, és azonnal eredményeket produkálni velük.


A letöltéshez add meg az e-mail címedet és a Marketingzseni ügyfélazonosítódat:

Email *
 
Ügyfél azonosító *
 
 

Felhasználási feltételek