|
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
 |
|
Marketingzseni könyvtár |
|
|

|
"Senkit,
semmilyen szinten nem szabadna a reklámozás közelébe engedni, amíg
hétszer el nem olvasta ezt a könyvet. Nekem megváltoztatta az életem
irányát.
Mindig, amikor egy rossz hirdetést látok, arra gondolok, hogy "aki ezt írta, az nem olvasta Claude Hopkins könyvét." Ha elolvastad ezt a könyvet, akkor soha többé nem fogsz rossz hirdetést írni, de jóváhagyni sem."
David Ogilvy a Tudományos reklámozás című könyvről
|
|
Kiskapu a hatalmas nyereséghez
Claude Hopkins: Tudományos reklámozás
először magyarul!
Ha
őszinte vagy magaddal, Te is tudod, hogy a legtöbb hirdetésed jobban
emlékeztet a lottózásra, mint egy tudományos elvekkel alátámasztott,
kiszámíthatóan működő profittermelő gépezetre.
Miért?
Kétféle módon lehet hirdetni:
1. Valaki kitalálja, hogy mi legyen a hirdetésben, megjelenik a hirdetés, és... vagy bejön, vagy nem. Az utóbbi gyakoribb.
2.
A hirdetésedet hideg, számító módon, tudományos alapokon megtervezed,
leteszteled, addig finomítod, amíg minden egyes megjelenése
kiszámítható, matematikai pontossággal előre jelezhető profitot hoz, és
csak ezután költesz a megjelenésére. Bármennyit is költs rá, mindig
többet hoz.
Hadd
áruljak el egy bizarr dolgot...
Ezt a a könyvet Claude Hopkins 1923-ban
írta,
de a tartalma a mai napig 100%-ban érvényes. Lehet, hogy a példák
régiek, de a mondanivalója és módszerei ugyanúgy érvényesek ma is, mint
amikor megírta. Én magam a benne írtakat évek óta alkalmazom (eddig a
könyv csak
angolul volt elérhető), és amióta a hirdetéseink kizárólag ilyen
alapokon működnek, soha nem volt egyetlen veszteséges hirdetésem sem.
Úgy is mondhatnánk, hogy obszcén nyereséggel hirdetek minden egyes
alkalommal, amikor megteszem.
Mi
ebben a bizarr? Ha elolvasod a könyvet, ami a hirdetés "korábbi
módszereit" egyszerűen szerencsejátéknak nevezi... látni fogod, hogy
ma Magyarországon pontosan ezeket a már több mint
80 éve ebben a könyvben "szerencsejátéknak" nevezett
módszereket használja szinte minden cég.
A
magyar hirdetési kultúra a mai napig nem jutott el oda, ahol az
Egyesült Államokban 1923-ban tartott. Ami többek között annak is
köszönhető, hogy ez a könyv még soha nem volt elérhető magyarul.
Még
mielőtt legyintenél...
... hogy "jaj, még egy amerikai csoda, ami nálunk
úgysem fog működni", lassan az előítéletekkel: a tudományos módszerek
lényege a tesztelés, a kiszámíthatóság, megismételhetőség. Függetlenek
a kultúráktól, szokásoktól, gazdasági helyzettől. Ez a könyv
(ami nem véletlenül ért meg több kiadást, mint BÁRMILYEN más könyv a hirdetésről vagy a marketingről) tudományosan alátámasztott, mérhető, megismételhető, kiszámítható
módszerekre tanít meg, nem arra, hogy milyen szófordulatokat vagy
marketing trükköket használj.
A Tudományos reklámozás a pontos módszertanról szól, amivel megtudhatod, hogy Neked, a saját területeden, a saját iparágadban, a mai körülmények között melyik lesz az a hirdetési mód, ami megtérül és nyereséget hoz. A Te eredményeid (és így a tesztelt és sikeresnek bizonyult hirdetéseid) teljesen mások lesznek, mint egy másik országban vagy másik iparágban hirdető cégé. A tudományos módszertan az, ami változatlan, ahogy megtaláljuk, hogy a Te céged számára mi az a módszer, ami megbízhatóan, következetesen eredményes. A könyv arra tanít meg,
hogy pontosan mit kell tenned, hogyan fejleszd ki precíz, objektív módszerekkel a saját, tesztelt és kiszámítható, nyereséges hirdetési módszereidet, amelyek itt és most, a Te
területeden folyamatosan nyereséget fognak termelni.
Nem
is
akármilyet: fogadást köthetsz a legdörzsöltebb tőzsdecápával is, hogy
nem fogja tudni utánad csinálni, amit ezzel a módszerrel el tudsz érni.
Semmilyen más befektetés nem képes arra, amit egy tudományosan
megalapozott, precíziós, kiszámítható
hirdetési kampánnyal el tudsz érni: 100, 200, sőt a 300%-os megtérülés nem évek,
hanem hónapok, sőt gyakran hetek alatt.
Szerencsejáték vagy biztos befektetés?
Attól
függ, hogy a hirdetés szerencsejáték, vagy biztosan megtérülő
befektetés, hogy használod-e az ebben a könyvben leírt tudományos
módszereket. Ha használod őket, akkor nagyobb nyereséget és kisebb kockázatot érhetsz el, ha a saját vállalkozásodba invesztálsz, mint a befektetés bármilyen más formájával.
A
képlet rendkívül egyszerű: a könyv megmutatja, hogy hogyan kell úgy
befektetni (akár 10.000 Ft-ot, akár 10 milliót) a saját terméked vagy
szolgáltatásod hirdetésébe, hogy garantáltan a többszöröse térüljön meg
nyereségben. Ennek a lépéseire tanít meg ez a lényegre törő, "töltelék"
nélküli, gyakorlatias könyv.
Én már nem hiszek a hirdetésben...
A "hagyományos" hirdetésben, ahogyan azt Magyarországon ma "művelik", én sem.
De hát végső soron ez üzlet, nem a "hit", hanem a számok és tények birodalma. Ez a könyv arról szól, hogy hogyan kell úgy hirdetni, hogy ne kelljen "hinni benne".
A laborban dolgozó fizikusnak sincs szüksége hitre ahhoz, hogy
kiszámítható eredményeket érjen el, csak arra, hogy értsen ahhoz, amit
csinál, és precíz tudományos módszerekkel tegye a dolgát. Erre a
precíz, kiszámítható, kockázatmentes megközelítésre tanít meg ez a
könyv.
Ez
az a kiskapu, amit ha tudod, hol keress és hogyan használj, akkor
bármilyen gazdasági helyzetben az égbe tudja repíteni a nyereségedet.
Az áraiddal a konkurenseid és a gazdasági helyzet miatt nem nagyon
fogsz tudni játszani, de ha bármilyen mennyiségben, gazdaságos,
megtérülő módszerekkel tudod egyre szélesebb körben hirdetni a terméked
vagy szolgáltatásod, akkor kezedben lesz "a marketing Szent Grálja".
Ha
nem beszélsz olyan szinten angolul, hogy végig tudj olvasni egy teljes
könyvet, akkor ez a hihetetlenül értékes tudás eddig el volt zárva
előled.
Jobb, mint az eredeti
Akik
ismernek, tudják, hogy maximalista vagyok, és mint a magyar kiadás
lektora, többször is végigolvastam a teljes könyvet, információkat
gyűjtöttem a számunkra ismeretlen, a könyv írásakor az USA-ban működő
cégekről, amelyeket a könyv példaként említ, és zárójeles megjegyzésekben vagy
lábjegyzetekben beleírtam, hogy mivel foglalkoztak, sőt, azokat a
hirdetéseket is felkutattam, amelyekről a könyv beszél, és beletetettem
őket a könyvbe, hogy lásd, miről van szó.
Az eredmény: a magyar kiadás nemcsak illusztrált, de még jobb is lett, mint az eredeti.
Az első 1000 példány előrendelésben néhány nap alatt elfogyott...
Rendeld meg a Tudományos reklámozás könyvet!
A könyv ára: 3 700 Ft + ÁFA
Kézbesítés (utánvéttel, futárszolgálattal): 890 Ft + ÁFA
A futárnak összesen fizetendő: 5 015 Ft
A könyvet munkanapokon 24 órán belül postázzuk. A csomagban ÁFA visszaigénylésre alkalmas számlát küldünk.
|

|
Ha vállalkozó, cégvezető, vagy marketinges vagy, szívből ajánlom Neked ezt a könyvet. A modern marketing számtalan, ma is használt módszere és alapelve, mint például az ingyenes minták, az összehasonlító tesztek, a pénzvisszafizetési garancia vagy a kuponok, az író, Claude Hopkins nevéhez fűződik, aki ebben a könyvben írt róluk először.
|
|
|
|
Kattints a képekre a letöltéshez!

|
Az ötlettől a nyereségig minitanfolyam
A legnagyobb feladat, amire "vállalkozik" egy igazi vállalkozó, az, hogy egy jó ötletből kész, eladott, nyereséget termelő üzleti tevékenységet hozzon létre. Ebben segít a 4 előadás és a hozzájuk tartozó tanfolyami jegyzet.
|

Marketingzseni rendszer 2.0
Az eddig is sziklaszilárd alapokat jelentő marketing sikerrecept megújult, még hatékonyabb "második kiadása".
|

Álom vagy valóság?
Tényleg lehet 100-szorozni egy cég bevételét?
Egy olyan, rendkívül elhanyagolt lehetőséget szeretnék megmutatni
Neked, ami (ha Neked való) képes lehet a céged bevételét akár
100-szorosára is növelni.
|

Válságkezelés helyett
Válságbiztos cégépítés
Ebben
a cikkben három olyan lépést találsz, amelyeket ha megteszel, az olyan
hatással lesz a cégedre, mintha egy áthatolhatatlan védőburkot építenél
köré.
|

Ha azonnal kell a bevétel
Mit tegyél, ha AZONNAL kell a bevétel? Pontosan leírt, gyakorlati lépések, ha gyors "tőkeinjekcióra" van szükséged. |

63 bevált módszer új ügyfelek szerzésére
Ebben a cikkben pontosan az van, ami a címe: 63 kipróbált módszer amelyekkel több vevőt, ügyfelet tudsz szerezni. |

A végtelen marketing büdzsé titka
Egy nem csak itthon, hanem az egész világon szinte ismeretlen, forradalmian új marketing rendszer részletei. |

A legfontosabb billentyű
A kisebb cégek
szinte soha nem végeznek felméréseket, és emiatt rengeteg potenciális
bevételtől esnek el. Egy gyors és egyszerű megoldás... |

Aratás uborkaszezonban
Hogyan profitálhat egy cég az év 365 napján, szezontól függetlenül? |

A zseni 24 jellemzője
A világ legnagyobb zsenijeinek 24 közös nevezője - ezeket Te is kifejlesztheted magadban, hogy zseniként működhess.
|

Hatékony hirdetés egy óra alatt
A svájci bicska a marketing arzenálodban, ha egy hirdetés vagy kampány hatékonyságát akarod növelni - gyorsan. |
 7 kipróbált tipp ütős reklámszövegek írásához
Egy jó reklámszöveg úgy képes akár milliós plusz bevételt hozni, hogy a marketing költségeid közben egy forinttal sem nőnek. |
| |
| |
| |
|
|
 | |