Marketingzseni könyvtár

 


 

 

"Senkit, semmilyen szinten nem szabadna a reklámozás közelébe engedni, amíg hétszer el nem olvasta ezt a könyvet. Nekem megváltoztatta az életem irányát.

Mindig, amikor egy rossz hirdetést látok, arra gondolok, hogy "aki ezt írta, az nem olvasta Claude Hopkins könyvét." Ha elolvastad ezt a könyvet, akkor soha többé nem fogsz rossz hirdetést írni, de jóváhagyni sem."

David Ogilvy a Tudományos reklámozás című könyvről



Kiskapu a hatalmas nyereséghez


Claude Hopkins: Tudományos reklámozás


először magyarul
!

Ha őszinte vagy magaddal, Te is tudod, hogy a legtöbb hirdetésed jobban emlékeztet a lottózásra, mint egy tudományos elvekkel alátámasztott, kiszámíthatóan működő profittermelő gépezetre.

Miért?

Kétféle módon lehet hirdetni:

1. Valaki kitalálja, hogy mi legyen a hirdetésben, megjelenik a hirdetés, és... vagy bejön, vagy nem. Az utóbbi gyakoribb.

2. A hirdetésedet hideg, számító módon, tudományos alapokon megtervezed, leteszteled, addig finomítod, amíg minden egyes megjelenése kiszámítható, matematikai pontossággal előre jelezhető profitot hoz, és csak ezután költesz a megjelenésére. Bármennyit is költs rá, mindig többet hoz.

Hadd áruljak el egy bizarr dolgot...
 
Ezt a a könyvet Claude Hopkins 1923-ban írta, de a tartalma a mai napig 100%-ban érvényes. Lehet, hogy a példák régiek, de a mondanivalója és módszerei ugyanúgy érvényesek ma is, mint amikor megírta. Én magam a benne írtakat évek óta alkalmazom (eddig a könyv csak angolul volt elérhető), és amióta a hirdetéseink kizárólag ilyen alapokon működnek, soha nem volt egyetlen veszteséges hirdetésem sem. Úgy is mondhatnánk, hogy obszcén nyereséggel hirdetek minden egyes alkalommal, amikor megteszem.

Mi ebben a bizarr? Ha elolvasod a könyvet, ami a hirdetés "korábbi módszereit" egyszerűen szerencsejátéknak nevezi... látni fogod, hogy
 
ma Magyarországon pontosan ezeket a már több mint
80 éve ebben a könyvben "szerencsejátéknak" nevezett
módszereket használja szinte minden cég.


A magyar hirdetési kultúra a mai napig nem jutott el oda, ahol az Egyesült Államokban 1923-ban tartott. Ami többek között annak is köszönhető, hogy ez a könyv még soha nem volt elérhető magyarul.

Még mielőtt legyintenél...
 
... hogy "jaj, még egy amerikai csoda, ami nálunk úgysem fog működni", lassan az előítéletekkel: a tudományos módszerek lényege a tesztelés, a kiszámíthatóság, megismételhetőség. Függetlenek a kultúráktól, szokásoktól, gazdasági helyzettől. Ez a könyv (ami nem véletlenül ért meg több kiadást, mint BÁRMILYEN más könyv a hirdetésről vagy a marketingről) tudományosan alátámasztott, mérhető, megismételhető, kiszámítható módszerekre tanít meg, nem arra, hogy milyen szófordulatokat vagy marketing trükköket használj.

A Tudományos reklámozás a pontos módszertanról szól, amivel megtudhatod, hogy Neked, a saját területeden, a saját iparágadban, a mai körülmények között melyik lesz az a hirdetési mód, ami megtérül és nyereséget hoz. A  Te eredményeid (és így a tesztelt és sikeresnek bizonyult hirdetéseid) teljesen mások lesznek, mint egy másik országban vagy másik iparágban hirdető cégé. A tudományos módszertan az, ami változatlan, ahogy megtaláljuk, hogy a Te céged számára mi az a módszer, ami megbízhatóan, következetesen eredményes. A könyv arra tanít meg, hogy pontosan mit kell tenned, hogyan fejleszd ki precíz, objektív módszerekkel a saját, tesztelt és kiszámítható, nyereséges hirdetési módszereidet, amelyek itt és most, a Te területeden folyamatosan nyereséget fognak termelni.

Nem is akármilyet: fogadást köthetsz a legdörzsöltebb tőzsdecápával is, hogy nem fogja tudni utánad csinálni, amit ezzel a módszerrel el tudsz érni. Semmilyen más befektetés nem képes arra, amit egy tudományosan megalapozott, precíziós, kiszámítható hirdetési kampánnyal el tudsz érni: 100, 200, sőt a 300%-os megtérülés nem évek, hanem hónapok, sőt gyakran hetek alatt.

Szerencsejáték vagy biztos befektetés?

Attól függ, hogy a hirdetés szerencsejáték, vagy biztosan megtérülő befektetés, hogy használod-e az ebben a könyvben leírt tudományos módszereket. Ha használod őket, akkor nagyobb nyereséget és kisebb kockázatot érhetsz el, ha a saját vállalkozásodba invesztálsz, mint a befektetés bármilyen más formájával.
 
A képlet rendkívül egyszerű: a könyv megmutatja, hogy hogyan kell úgy befektetni (akár 10.000 Ft-ot, akár 10 milliót) a saját terméked vagy szolgáltatásod hirdetésébe, hogy garantáltan a többszöröse térüljön meg nyereségben. Ennek a lépéseire tanít meg ez a lényegre törő, "töltelék" nélküli, gyakorlatias könyv.
 
Én már nem hiszek a hirdetésben...
 
A "hagyományos" hirdetésben, ahogyan azt Magyarországon ma "művelik", én sem.
 
De hát végső soron ez üzlet, nem a "hit", hanem a számok és tények birodalma. Ez a könyv arról szól, hogy hogyan kell úgy hirdetni, hogy ne kelljen "hinni benne". A laborban dolgozó fizikusnak sincs szüksége hitre ahhoz, hogy kiszámítható eredményeket érjen el, csak arra, hogy értsen ahhoz, amit csinál, és precíz tudományos módszerekkel tegye a dolgát. Erre a precíz, kiszámítható, kockázatmentes megközelítésre tanít meg ez a könyv.

Ez az a kiskapu, amit ha tudod, hol keress és hogyan használj, akkor bármilyen gazdasági helyzetben az égbe tudja repíteni a nyereségedet. Az áraiddal a konkurenseid és a gazdasági helyzet miatt nem nagyon fogsz tudni játszani, de ha bármilyen mennyiségben, gazdaságos, megtérülő módszerekkel tudod egyre szélesebb körben hirdetni a terméked vagy szolgáltatásod, akkor kezedben lesz "a marketing Szent Grálja".

Ha nem beszélsz olyan szinten angolul, hogy végig tudj olvasni egy teljes könyvet, akkor ez a hihetetlenül értékes tudás eddig el volt zárva előled.

Jobb, mint az eredeti

Akik ismernek, tudják, hogy maximalista vagyok, és mint a magyar kiadás lektora, többször is végigolvastam a teljes könyvet, információkat gyűjtöttem a számunkra ismeretlen, a könyv írásakor az USA-ban működő cégekről, amelyeket a könyv példaként említ, és zárójeles megjegyzésekben vagy lábjegyzetekben beleírtam, hogy mivel foglalkoztak, sőt, azokat a hirdetéseket is felkutattam, amelyekről a könyv beszél, és beletetettem őket a könyvbe, hogy lásd, miről van szó.

Az eredmény: a magyar kiadás nemcsak illusztrált, de még jobb is lett, mint az eredeti.


Az első 1000 példány előrendelésben néhány nap alatt elfogyott...



 Rendeld meg a Tudományos reklámozás könyvet!

A könyv ára: 3 700 Ft + ÁFA 

Kézbesítés (utánvéttel, futárszolgálattal): 890 Ft + ÁFA

A futárnak összesen fizetendő: 5 015 Ft
 
A könyvet munkanapokon 24 órán belül postázzuk. A csomagban ÁFA visszaigénylésre alkalmas számlát küldünk.

 

Ha vállalkozó, cégvezető, vagy marketinges vagy, szívből ajánlom Neked ezt a könyvet. A modern marketing számtalan, ma is használt módszere és alapelve, mint például az ingyenes minták, az összehasonlító tesztek, a pénzvisszafizetési garancia vagy a kuponok, az író, Claude Hopkins nevéhez fűződik, aki ebben a könyvben írt róluk először.




Email 
 
Vezetéknév 
 
Keresztnév 
 
Mobiltelefonszám 
 
Fax
 
Cég weboldala
 

Számlázási információk
 

Cégnév
 
Irányítószám 
 
Város 
 
Utca, házszám 
 
Más postázási címet adok meg
 

Postázási információk
 

Név 
 
Irányítószám 
 
Város 
 
Utca, házszám